söndag 10 augusti 2014

Skördar.

Skördar lite trots torkan. Krondill lagom till kräftpremiären. 



Bakom skymtar årets stora projekt. 
Nytt garage så vi får plats med allt vi sparar på. En särskild avdelning för alla våra bi saker och plats för att slunga honung. Då slipper vi stå i köket!
Ska bli skönt. Igår var jag modig ska ni veta. Jag var på garagetaket och hjälpte till lite... Och jag är höjdrädd!



Det växer i lådorna, skönt. Gav nästan upp hoppet ett tag. Mina fina sockerärter 
Torkade när vi var iväg på semester. 





Och squash... Klart det växer!
Med min upphöjda bädd blir det rekordskörd som vanligt. Halm och kaninskit i botten är toppen!


Ha det gott. Åsa

1 kommentar:

  1. Varför har jag ingen dill i år? Hur tänkte jag? Hade suttit väldigt bra med tanke på att vi ska ha kräftskiva i helgen. Däremot är mina sugar snaps finfina. De har klarat sig nästan helt utan bevattning.

    Härligt med ett nytt ställe där man kan hållas med saker. Jag skulle vilja ha en bod till, en snickarbod :)

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera