onsdag 24 maj 2017

Gotland på fiskeresa

       Gotland och havet kan jag aldrig få nog av.
     Var en tur över dit nu i Mars. 
     Tre dagar är dock lite för lite.


    Min favoritvik, en tidig morgon.                                                     
     Vi fiskade och njöt av havet och lugnet.







Gick runt i Visby och var inne i Maria domkyrka,
där jag är döpt för övrigt.




När det är dags att ta farvväl, längtar jag redan till nästa gång jag får åka till min kära ö.





 




1 kommentar:

  1. Jag delar din kärlek till ön Åsa och kan känna igen mig i både din längtan och saknad. Jag hoppas att du snart är tillbaka på Gotland och kan fylla kropp och själ full med Gotlandskärlek.
    Ha en fantastiskt fin sommar och lycka till med din vackra trädgård. Även om jag nu slutar blogga så kommer jag fortsätta kika in här då och då för att se hur du har det.

    Sköt om dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera