fredag 28 september 2012

Höstkänsla

Hösten är kommen, och jag njuter för fullt! Varje stund av avkoppling i naturen är en glädjestund! Jag och hundarna går promenader, i ur och skur. Lite svårt att ta bilder med jakthundar i koppel dock, de vill inte alltid stå stilla! jobb nu hela helgen. Innebär att det inte blev någon kulturnatt för mig och M i år. Tyvärr, jag hade sett fram emot det. Men lite mys hinner vi nog med i helgen ändå. 
En liten ängel har slagit dig ned på min syster glasveranda. Hon påminner mig om när vi kastade slängpussar till varandra barnen och jag. Det var nyss känns det som! 
Mer höst tema hittar ni hos Helene, 
http://helenesblogadresseat.blogspot.se/
Ha det bäst, Åsa

2 kommentarer:

  1. Jag är precis som du Åsa, jag njuter också för fullt av hösten just nu. Alla de härliga färgerna som exploderar i naturen just nu, den klara lite höga luften, dofterna och att få klä på sig lite mer. Jag stortrivs utan tvekan just nu. :)

    Vilken söt liten ängel som sitter där på din systers glasveranda och jag kan känna igen mig i dina tankar kring slängpussarna. Här slängdes också många slängpussar då döttrarna var mindre. Det blir inte så många av dem nuförtiden. Men fortfarande riktiga kramar och pussar och det är ju verkligen inte illa. :)

    Jag hoppas att du har en härlig hösthelg framför dig Åsa. Sköt om dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera