lördag 25 augusti 2012

Trädgårdsdesign

Jag fick ett uppdrag. Och det var så roligt! En vän till mig har en liten trädgård med  nästan enbart en häck runt om.
En måbärshäck framtill och snårig roshäck baktill. Hon ville ha romantiskt men inte mycket rabatter. Mannen ville ha lättklippt, och sonen plats att leka och hoppa studsmatta.


Jag ritade in mycket klängväxter och försökte göra det lite ombonat och romantiskt. Ritade bla in en sitt plats på framsidan omgärdad av smultronschersmin. 
Tänk att sitta där och äta frukost i doften av smultron ;)
De blev väldigt nöjda alla tre och jag fick en stor korg med godsaker. Goda ostar, kex, vin, lemoncurd mm. 
Jag blev väldigt glad för uppskattningen och har nu fått ett uppdrag till! Mycket spännande! 

Ha en trevlig fortsatt helg. Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar