tisdag 9 augusti 2016

Mitt paradis.



Mitt paradis på jorden förutom den faktiska jordplätt jag bor på är min ö Gotland. Där är jag född, och längtar alltid hem till. Det finns en särskild strand. Den är lite hemlig, jag vill inte att alla ska hitta dit. När jag försöker slappna av vid meditation  är det den stranden jag är på i mina tankar. Jag har nyss kommit tillbaka från Gotland. Med nya stärkta minnesbilder att boosta mig med. 
Så skönt för kropp och själ!


Sommaren tog slut lagom tills vi kom hem. Det verkar som hösten kommer tidigt. Det är alldeles gråmulet ute och höststormarna viner runt mitt lilla hus.
Men förhoppningsvis blir hösten varm och njutbar innan vi vinterkylan sveper in. 
Då har jag mina minnes bilder att värma mig med...
Ha det bäst. Åsa

6 kommentarer:

  1. Den här sommaren är verkligen värd att minnas,
    på flera sätt...
    Gotland är en underbar ö jag gärna återvänder till. Kanske redan nästa år, om det blir som jag vill :)

    Hoppas verkligen dessa höstlika dagar bara är tillfälliga och att sommaren gör en liten comeback innan hösten är här på riktigt.

    Må så gott! / Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hei!
    Det er så himla deilig å ha sitt hemmelige paradis. Det er godt å ha det inne i hodet når man er andre steder. Da kan man vandre inn akkurat når man har behov for det. Det er barndommens paradis.
    Klem Anne

    SvaraRadera
  3. Härliga Gotland.♥ Jag blir varm i hjärtat av att höra att du har varit hemma på ön och tankat kropp och själ full av energi och kärlek. Att du hade det fantastiskt. :)

    Ta hand om dig Åsa och ha en fin helg.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Kram på dig kära Åsa och jag hoppas att du har det riktigt gott? ♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att allt är bra med dig Åsa och att 2017 har börjat på allra bästa sätt? Ta hand om dig kära du och så hoppas jag att du kommer att få ett härligt odlarår och njuta sköna stunder i din vackra trädgård.

    Sköt om dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera